Betingelser

FRAKT:

Du kan velge mellom vanlig brevforsendelse til  49,- pr ordre og servicepakke til 175,- pr ordre.

LEVERING:

Produktene sendes med Posten/Bring, som A-post brev eller som Klimanøytral Servicepakke (avhengig av bestillingens størrelse og verdi). Er brevforsendelsen for stor for postkassen din, eller er postkassen din full, vil du få en hentelapp fra Posten. Da må du hente brevforsendelsen på postkontoret eller Post-i-butikk.

Når det gjelder Servicepakker, vil du få tilsendt sporingsnummeret på e-post. Du får først et varsel av oss med sporingsnummeret den dagen pakken din sendes fra oss. Deretter får du hentemelding fra Posten når pakken din har ankommet postkontoret eller Post-i-butikk. Det er derfor veldig viktig at du legger inn korrekt mobiltelefonnummer eller e-postadresse når du bestiller.

Vi gjør oppmerksom på at Postens hentefrist er 14 dager. Du har ansvaret for å hente pakken din innen 14 dager etter ankomst – ellers vil den bli sendt i retur til oss.

En uavhentet Servicepakke anses som AVTALEBRUDD, og vi vil sende deg en ekstra faktura på kr 250 (inkl. mva). Beløpet utgjør de faktiske kostnadene våre i forbindelse med ekspedering av bestillingen (herunder plukking av vare(r), emballering, pakking, standard frakt og returfrakt).

ANGREFRIST:

Vi følger Angrerettloven. Det betyr at du har ubetinget angrerett innen 14 dager etter at du har mottatt produktet/produktene, så lenge det/de er uåpnet (ubrutt forsegling). Du må gi melding til oss dersom angreretten benyttes. Fristen anses overholdt dersom meldingen er sendt innen fristende utløp (det vil si 14 dager etter mottak). Det stilles ikke formelle krav til meldingen, men av bevismessige åraker bør den være skriftlig. Vi trenger følgende informasjon: kjøpsdato og hvilket/hvilke produkt/produkter dette gjelder. Send en e-post om dette til: post@smykkedama.no

Returprodukt/produkter må sendes som vanlig brev eller pakkepost (ikke i oppkrav). Returportoen må du betale selv.

Har du allerede betalt for produktet/produktene (kortinnbetaling eller forhåndsinnbetaling/oppkrav), vil vi tilbakebetale beløpet til deg når vi mottar produktet/produktene i retur.